۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۰۷

ذوالفقاری:

کمیته های برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی تشکیل شد

کمیته های برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی تشکیل شد

اراک- خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از تکشیل کمیته های نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد برای برگزاری بهتر این نمایشگاه خبر داد و گفت: شش کمیته در این راستا تشکیل شده است.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفتگو با مهر گفت: کمیته آثار و تولیدات، کمیته نظارت و ارزیابی، کمیته آموزش، کمیته اجرایی و فوق برنامه، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و کمیته پشتیبانی ومالی کمیته های در حال فعالیت در این راستا هستند.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در شهریور ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور خبر داد واضافه کرد: در این نمایشگاه موضوعاتی همچون هنرهای تجسمی، مهدویت، پرواز، فروش کتاب، کودک،IT ، خبرگزاری شبستان، تخصصی نماز، کانون های تخصصی، دفتر نمایندگی کانون های خمین، اختراعات و ابداعات در 12 غرفه مجزا به نمایش در خواهد آمد.

ذوالفقاری با اشاره به متنوع بودن برنامه های جانبی این نمایشگاه گفت: تهیه بسته های فرهنگی، ایجاد غرفه ویژه کودکان و نوجوانان، تهیه بانک اطلاعاتی استادان نخبه، رونمایی از نرم افزار های IT با عناوین( محیی و از حجاز تا کربلا)، برپایی نمایشگاه عکس امامان جماعت مساجد شهر اراک که به رحمت ایزدی پیوستند و تهیه کارت افتخاری برای عضویت افراد در کانون های مساجد را از جمله این برنامه ها خواند.

وی از برگزاری مسابقه گیم نت ویژه اعضای کانون های مساجد در ایام نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله تصحیح قرائت نماز و طرح تلاوت نور، برپایی جلسات مشاوره دینی و رفع شبهات در حاشیه نمایشگاه، برپایی نمایش عروسکی ویژه کودکان از دیگر فعالیت های این نمایشگاه بشمار می آیند.

وی ادامه داد: مساجد از پایگاه های مهم سیاسی و اجتماعی جامعه هستند و برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد زنده کردن پتانسیل های فراموش شده کانون ها در راستای توسعه مساجد را به همراه دارد.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در چهارم  شهریور ماه سال جاری  همزمان با سراسر کشور در دبیرستان امام علی (ع) اراک گشایش می یابد.

 

کد خبر 1673403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha